húsvéti ünnepek

Húsvéti Ünnepe - Húsvéti szokások, hagyományok, versek, dalok, képek

Húsvét története, szokások

Receptek

Reklám

Húsvéti SMS

Versek

Reklám

Képek

Videó

Utolsó kommentek

Locsoló versek - N

2008.03.15. 05:51 - irodeak

Címkék: húsvét versek locsoló versek

Nagypénteken erre jártam,
az ablakban rózsát láttam,
el akar hervadni,
szabad-e locsolni?
Szépen kérem az apját,
de még szebben az anyját,
hadd locsoljam a lányát.
Olyan legyen a haja,
mint a pünkösdi rózsa,
Szívemből kívánom!


Nem tagadom lusta ember vagyok,
De a virágot kedvelem akár a nagyok.
De a virágok közül csak egyfajtát ismerek,
Mely azt mondja évi egy locsolást igényelek..
Itt van már az idõ nem késlekedem,
S ha szabad máris intézkedem.


Nyusziország kis kapuja kinyílott hajnalba,
Száz nyuszika kiszaladt, ki jobbra, ki balra.
Piros tojást vittek minden kicsi házba,
Azért jöttem én is ide máma.
Öntözőm nyomába a rózsa föléled.



Örömmel és büszkén keltem fel ma reggel,
Hogy meglocsoljalak téged sok-sok szeretettel.
Sok házat bejártam, sok virágot láttam,
De ilyet, mint te vagy, sehol sem találtam.


A bejegyzés trackback címe:

https://husvetkor.blog.hu/api/trackback/id/tr4376926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása