húsvéti ünnepek

Húsvéti Ünnepe - Húsvéti szokások, hagyományok, versek, dalok, képek

Húsvét története, szokások

Receptek

Reklám

Húsvéti SMS

Versek

Reklám

Képek

Videó

Utolsó kommentek

Húsvéti SMS -ek

2008.03.20. 07:01 - irodeak

Címkék: húsvét versek húsvéti sms

Borús húsvét reggelén, Kölnit veszek kézbe én.
Gondolatom Nálad jár, Rózsavízem Reád száll.


Egy kis nyuszi megérkezett hozott neked üzenetet: Kellemes Húsvéti Ünnepeket!


Eljön az este, éjfélt üt az óra, gondolj rám csak egy pillanatra!
Esti szellõ szárnyán repül az üzenet: Kellemes Húsvéti Ünnepeket!


Harangoznak húsvétra, leszakadt a tyúklétra.
Kezdodik a locsolás. Nekem is jut egy tojás?


 Húsvét másodnapján
Az a kívánságom,
E háznak népire
Ezer öröm, s annyi áldás szálljon.


Itt a húsvét, s jön a nyuszi.
Repül hozzátok egy nagy puszi.
Ölelésem legyen veletek.
Boldog és Áldott húsvétot kívánok mindenkinek!


Jó dolog a locsolás, meg a sok kis piros tojás,
de én már öreg vagyok, csak sms-ben locsolkodok.
Kellemes Húsvéti Ünnepet kívánok!


 Kicsi csibe, nagy buksi, a tojásból most bújt ki,
kémleli a világot, ilyet õ még nem látott...
Kellemes Húsvéti ünnepeket kívánok!


Meglocsollak SMS-el, nem fogok tökölni,
neked nem kell hajat mosni, nekem nem kell kölni.


Nyuszi szívem dobban nagyot, haveromnak boldog napot,
hallgassa meg a nyuszit és fogadja el a puszit!


Rügyezik az erdõ, virágzik a táj,
az orgonafán dalol egy tarka kismadár,
azt énekli: Kellemes Húsvéti Ünnepeket!


Tapsifüles nyuszikának
Nagyon sok a dolga,
Piros tojást, hímes tojást
Szerteszéjjel hordja.
Locsolni nincs ideje,
csak sms-re futja.
Kellemes Húsvéti Ünnepeket!


Zöld erdõben jártam, lejártam a lábam,
már majdnem dagad, idén locsold meg saját magad!

A bejegyzés trackback címe:

https://husvetkor.blog.hu/api/trackback/id/tr26385103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása