húsvéti ünnepek

Húsvéti Ünnepe - Húsvéti szokások, hagyományok, versek, dalok, képek

Húsvét története, szokások

Receptek

Reklám

Húsvéti SMS

Versek

Reklám

Képek

Videó

Utolsó kommentek

Huncutkodó locsoló versek K - V

2008.03.19. 09:44 - irodeak

Címkék: húsvét versek huncutkodó húsvéti versek

Kebled s szemed kerekedjen
Kezemben nemes fegyver leledz'
Mely kecsesen lengedez.
Ezzel kedvedre teszek
S nekem sem lesz kellemetlen!
Megfecskendezhetlek?


Kék erdőben jártam,
Zöld ibolyát láttam,
Na épp ezért megyek
Holnap a szemészetre.
Szabad-e locsolni?


Kerékpárral érkeztem,
harminc métert fékeztem,
Marci vagyok igen laza,
locsoljak vagy menjek haza?


Ma jöttem egy tojásért,
Holnap jövök leányért.
Ha nem adnak tojáskát,
Ülü vigye tyúkocskát!


 Nagy Dzsungelben jártam
2 nagy majmot láttam,
megakart csókolni,
szabad-e locsolni?


Nem kell tovább spórolni,
megjött Gyula locsolni!


Nadrágomban locsolóm,
Kölnivíz van benne,
Hogyha most elovenném,
Nagy röhögés lenne!


Ól sarkában disznó röfög, meglocsollak aztán mögyök!


Piros golyó, kék golyó,
meglocsollak vén lotyó


Rigmust mondok, tojást várok, ha nem adnak, odébb állok.


Szép idő van jó idő van,
Vigyorog az ég is,
Adjanak egy deci rumot,
Hadd vigyorgok én is!


Te vagy az, ki nekem maradt,
meglocsollak, dőljél hanyatt!


Zöld erdőben jártam két őzikét láttam.
Az egyik kacsintott, ide a forintot!


Zöld erdőben jártam, barna medvét láttam,
szedte az egrest, ide az ötezrest!


Zöld erdőben jó a kedv, ott lakik a barnamedve.
A versekben fő a rím, locsolkodni jöttem ím.


Zöld erdőben jártam, kicsi medvét láttam.
Szereti a mézet, add ide a pénzet!


Zölderdőben pirostojás,
Ibolya meg minden,
Fogadjunk, hogy ha ott megállsz,
Eltalállak innen!


Zöld erdőben jártam,
száraz ágat láttam,
száraz ágon csörgő kígyó,
meglocsollak vénszipirtyó!


Zöld erdõben jártam, Unikumot láttam!
Ha nem kapok belõle, nem locsolok jövõre!


Zöld erdõben jártam, barna medvét láttam.
Szereti a mézet, add ide a pénzed! :)


Zöld erdõben jártam véled, kezem erre-arra téved,
úgy éreztem, nem vagy nedves. Meglocsolhatlak-e kedves?


Zúg a traktor, szánt az eke, elvtársnő permetezhetek-e?


Van nekem egy locsolóm,
Nem kölni van benne.
Ha én azt itt elővenném,
Nagy sikoltás lenne!


Van nálam egy kölnisüveg,
Métereset spriccel,
Mivel ilyen rakoncátlan,
Lezártam egy sliccel!
Szabad locsolni?



Van nálam egy kis pacsuli
Leloccsintom magát
Ha egy kicsi mázlija van
Szereti a szagát


· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://husvetkor.blog.hu/api/trackback/id/tr67385072

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Horgas Judit - LOCSOLÁS 2011.04.25. 09:11:32

Takács úr egy emelettel feljebb lakott. Kövér, fehér bőrű ember volt, az a fajta, aki drapp zoknival hordja a szandált. Erősen kopaszodó fején keresztbe fésülte a hosszúra növesztett hajszálakat, s ettől rendszerint zilált, szinte bohó külsejűnek tűnt,...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

devDavid · http://blog.hu 2011.04.24. 13:17:49

"Zöld erdőben jó a kedv, ott lakik a barnamedve." a legutolsó E nem kéne oda sztem :)

D.


süti beállítások módosítása