húsvéti ünnepek

Húsvéti Ünnepe - Húsvéti szokások, hagyományok, versek, dalok, képek

Húsvét története, szokások

Receptek

Reklám

Húsvéti SMS

Versek

Reklám

Képek

Videó

Utolsó kommentek

Huncutkodó locsoló versek A - J

2008.03.18. 19:08 - irodeak

Címkék: húsvét versek huncutkodó húsvéti versek

Ajtó mögött állok,
Igen sok pénzt látok,
De hogyha nem adtok,
Én már itt sem vagyok!


Árok partján döglött ló, én vagyok a locsoló!


Az én locsolómra két tojás van festve,
ha azzal meglocsollak, elmehetsz majd GYES-re! :))


Cserebura nádikó, bújj elő te Nyuszikó!
Adjál tojást eleget, pirosat ám, de frisset!


Egy gondolat bánt engemet: elfeledtem a versemet! Szabad-e locsolni?


Egy tök, két tök, öntök.


Egy tök, Két tök, Három tök, Négy tök, Nem tökölök; Öntök.


Én verset nem tudok, azt mondjanak a kicsik,
Én csak azért jöttem, hogy igyak egy kicsit!


Falu végén tó van, adjál pénzt oszt jóvan!


Falu végén templom,
Locsoljak-e ? Nemtom.


Ferrarival érkeztem, hú de nagyot fékeztem!
Okos vagyok, szép és laza, locsoljak, vagy húzzak haza?


Gyere kislány, meglocsollak
Kedvezményes áron,
Gumi nélkül negyven rugó,
Kölnivel csak három!


Harangoznak húsvétra, leszakadt a tyúklétra.
Kezdődik a locsolás. Nekem is jut egy tojás?


Hosszú hajad, rövid eszed. Meglocsollak. Észreveszed?


Húsvét táján édes szokás
A vödörrel locsolkodás
Nálam is van szagos kölni
Ha rádöntöm, meg fogsz ölni?


Húsvét van odakinn, mosolyog az ég is,
adj egy ezrest, s mosolygok majd én is!
Kellemes Húsvéti Ünnepeket!



Illatos fű, moha, páfrány,
meglocsollak, Házisárkány! 



Itt vagyok,
Friss vagyok,
Máris sorba állok!
Csak egy kicsit meglocsollak,
Aztán odébb állok.



 Józsi vagyok, szép és laza
Locsoljak vagy menjek haza?


A bejegyzés trackback címe:

https://husvetkor.blog.hu/api/trackback/id/tr5385012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása