húsvéti ünnepek

Húsvéti Ünnepe - Húsvéti szokások, hagyományok, versek, dalok, képek

Húsvét története, szokások

Receptek

Reklám

Húsvéti SMS

Versek

Reklám

Képek

Videó

Utolsó kommentek

Locsoló versek - F- I - J

2008.03.12. 12:56 - irodeak

Címkék: húsvét versek locsoló versek

Fakadó rügy, szellő hozta,
Madár szállt az ablakunkra,
Nagy vidáman azt dalolta,
Itt nyílik a legszebb rózsa.
Jó szagú a rózsavizem,
Eljöttem, hogy megöntözzem.
Nesze, nesze, rózsaszál,
Soha el ne hervadjál.


Ide figyelj nyuszi pajtás
jöjj be hozzánk egy kicsit,
nyújtsd ide a tapsi füled
súgok bele valamit.
Közeledik húsvét napja,
el ne felejtsd kedvesem, hogy
a piros cukor tojást nagyon,
nagyon szeretem.


Jó reggelt, jó reggelt,
kedves liliomszál,
megöntözlek rózsavízzel,
hogy ne hervadozzál!
Kerek erdőt jártam,
piros tojást láttam,
bárány húzta rengő kocsin,
mindjárt ideszálltam.
Nesze hát rózsavíz,
gyöngyöm, gyöngyvirágom,
hol a tojás, piros tojás,
tarisznyámba várom.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://husvetkor.blog.hu/api/trackback/id/tr30363291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Locs Olló 2008.03.12. 19:25:54

Nyuszi szalad át a réten,
Kölnit szórok én Rád éppen.
Ettől illatos lesz tested,
Tojásaid nekem fested!

Ne nyavajogj illat okán,
Ez cvetocsnyij ogyekolán!
Orosz lányok illata ez,
A hódítás így bódítás lesz!

Légy hát hálás, szívem csücske,
Érted tettem, isten ugyse-
géljen. Adj hát inni nékem,
S nem kapsz többet, megígérem!

Jó pálinkát elfogadok,
Ha megkaptam, eloldalgok!
Vissza jövök egy év múlva,
Meglocsollak Téged újra!

(remélem nem veszel pitt bullt)
Szabad locsolódni?


süti beállítások módosítása